Sunday, September 12, 2010

da raya ke 4!!!

cepatnya masa berlalu lor...bru last entri pasai posa!!
bila la nk mula buat posa 6 neh!!
baru je lpas2 usha tentang perbezaan SLR and DSLR..bajet aku ingat menda neh dalam rm2000 kebawah..padahal!!uwaa xberduit la mau rembat...insyaAllah da start keja permanent kang, da ade gaji, dan berduit boleh la aku rembat satu~
tetiba ja berminat untuk menjadi sorg PHOTOGRAPER..(nak tgkap bebanyak pics hewan, ikan, kucings dan anak2 mereka sekelian)..
tppppppppp...
berapa taun ntah baru aku bley merasa nak makan gaji neh??uwaa...
bajet punya bajet~~~~maybe dalam 2 taun lagi..*da siap janji kat adik2 aku nk bagi duit raya kat depa starting from this year and all the money will be postponed until the time i got salary from my permanent job!!
tu jela kot..sehingga ke masa ini, masih x ade follower dalam blog ni..myb nak bg byk entry dulu n berjinak2 ngn blog bru aku berani nk exposekan diri ke public!!thanks...
~SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~
maaf zahir&batin kalo ada tersilap n salah <--even time neh ntah sesape la yg bace..hihi!

No comments:

Post a Comment